PR a konzultácie

Public Relations dnes nie o posielaní tlačových správ médiám a obvolávaní novinárov. Hoci médiá naďalej zohrávajú svoju dôležitú rolu, internet posunul vzťahy so zákazníkmi a s verejnosťou oveľa ďalej. Spoznajte nové pravidlá PR a nechajte si vypracovať komunikačnú stratégiu s originálnymi a kreatívnymi nápadmi, ako môžete spropagovať svoje aktivity, produkty a služby a zvýšiť vašu reputáciu a značku.

Čo vám ponúkam

  • PR konzultácie
  • online stretnutia s praktickými úlohami, ako si správne nastaviť PR vo vašej firme alebo organizácii
  • PR služby (rozsah spolupráce závisí od zadania alebo projektu)

Public Relations dnes znamená oveľa viac než draho zaplatená reklama v novinách. Je čoraz viac o využívaní vášho webu, blogovaní, naratívnych článkoch, video obsahu, vplyve influencerov a sociálnych sietí, či zaujímavých e-bookoch a iných formách online obsahu, vďaka ktorému môžete byť s vašimi zákazníkmi a partnermi v každodennom kontakte. Ľudia dnes dôverujú transparentným značkám, ktoré sú ochotné otvorene komunikovať.  

Chcete mať dobré PR?

Prevediem vás základnými pravidlami, ako môžete rozvíjať vzťahy s verejnosťou a s potenciálnymi zákazníkmi. Nájdeme to, v čom vynikáte a povieme si, ako môžete ísť komunikačne v súlade s vašimi hodnotami a stratégiou. Zistíme, na akej komunikačnej úrovni sa vaša firma alebo organizácia nachádza a následne si dohodneme ďalšie kroky, ako môžeme vaše PR spoločne rozvíjať.

Ak momentálne nemáte na komunikáciu ľudské zdroje, určite ju nepodceňujte ju. Napíšte mi a dohodneme sa na spolupráci, ako vám môžem pomôcť a pretaviť svoje niekoľkoročné skúsenosti do vášho Public Relations. Popri ňom sa potrebujete aj naďalej venovať priamemu predaju. Vďaka správne nastavenej komunikácii a kvalitnému contentu sa o vás zákazníci dozvedia viac a k vašej značke sa budú pravidelne a radi vracať.

 

„Happypr“ – to je komunikácia, ktorá sa robí s radosťou. Aj v dnešnej rýchlo meniacej sa dobe plnej informácií môžete

prinášať svetu veľa pozitívnych a konštruktívnych príkladov a hovoriť o spoločenskom prínose vašich produktov a služieb pre svet, v ktorom žijeme.