PR a konzultácie

Public Relations už dávno nie je to, čo bývalo. Nie je len o posielaní klasických tlačových správ médiám a obvolávaní novinárov. Hoci médiá naďalej zohrávajú v PR dôležitú rolu, internet posunul vzťahy so zákazníkmi a s verejnosťou oveľa ďalej. Tomu zodpovedajú aj nové pravidlá a komunikačné stratégie, ktoré prinášajú veľa originálnych kreatívnych nápadov, ako propagovať svoje aktivity, produkty a služby a zvýšiť vašu reputáciu.

Čo ponúkam

  • PR konzultácie
  • online stretnutia s praktickými úlohami, ako si správne nastaviť PR vo vašej firme alebo organizácii
  • PR služby (rozsah spolupráce závisí od zadania alebo projektu)

Public Relations neznamená, aby ste komunikovali výlučne iba cez médiá. Dnes znamená oveľa viac než draho zaplatená reklama. Je čoraz viac o využívaní vášho webu, blogovaní, naratívnych článkoch, video obsahu, vplyve influencerov a sociálnych sietí, či zaujímavých e-bookoch a iných formách online obsahu, vďaka ktorému môžete byť s vašimi potenciálnymi zákazníkmi a partnermi v každodennom kontakte. Ľudia dnes dôverujú transparentným značkám, ktoré sú ochotné otvorene komunikovať.  

Ako mať dobré PR?

Prevediem vás základnými pravidlami, ako môžete rozvíjať vzťahy s verejnosťou a s potenciálnymi zákazníkmi. Nájdeme to, v čom môžete vyniknúť alebo sa odlíšiť a ako ísť komunikačne v súlade s vašimi hodnotami a stratégiou. Vy mi poviete, na akej komunikačnej úrovni sa vaša firma a organizácia nachádza a následne si dohodneme ďalšie kroky, ako môžeme vaše PR spoločne rozvíjať.

Ak momentálne vo svojej firme alebo organizácii nemáte na komunikáciu kapacity, nepodceňujte ju. Napíšte mi a dohodneme sa na spolupráci, ako vám môžem pomôcť a pretaviť svoje niekoľkoročné skúsenosti do vášho Public Relations. Popri ňom sa samozrejme potrebujete aj naďalej venovať priamemu predaju. Vďaka správne nastavenej komunikácii a kvalitnému obsahu sa však vaša cieľová skupina dozvie viac o vašich službách a produktoch a bude sa k vašej značke neustále pravidelne vracať.

 

Mojou filozofiou je „happypr“ (šťastný marketing), vďaka ktorej možno v rýchlo meniacej sa dobe plnej informácií

prinášať veľa pozitívnych a konštruktívnych príkladov a hovoriť o spoločenskom prínose firiem a organizácií vo svete,

v ktorom žijeme.