Copywriting a tvorba contentu

Získajte pozornosť zákazníkov originálnym a hodnotným obsahom. Ak potrebujete zviditeľniť váš biznis alebo aktivity pomôžem vám odlíšiť sa. Okrem copywritingu a tvorby rôznych foriem contentu, vám pomôžem aj s obsahovým auditom a nastavením komunikačnej stratégie. 

Články a blogy 

Publikujte hodnotné texty a blogy, ktoré vás odlíšia a ktoré budú ľudia radi čítať. Nestačí dnes iba propagovať vaše produkty a služby, dajte im príbeh. 

Texty na webové stránky

Pripravujete novú webovú stránku alebo chcete naplniť už súčasný web kvalitným a zaujímavým obsahom? Rada vám ho pripravím na kľúč. Využijeme v ňom príbehy, konkrétne príklady a referencie vašich zákazníkov, aby bol váš obsah autentický a prinášal pre ľudí niečo nové, podnetné a inšpiratívne. V rámci konzultácií vám poradím s vytvorením štruktúry webu, navrhnem formu a rozsah článkov či iný zaujímavý content, ktorý zaujme a priláka vašich zákazníkov.

Obsah na sociálne siete

Pracujete so sociálnymi sieťami? Aký obsah na ňom publikujete? Zdieľate cez sociálne siete iba statusy a fotografie alebo aj články a blogy z vášho webu? Nerobíte nič z toho alebo iba malú časť? Ste pripravení na zmenu a komunikovať inak? Dobrý obsah na sociálnych sieťach nikdy nepodceňujte. Zistite a skúmajte, čo zaberá vám. Ak ešte sociálne siete nemáte, pomôžem vám ich založiť.

Newslettre

Využívate newslettre? Vedia vaši zákazníci a partneri o všetkom, čo robíte? Ak už máte vytvorený hodnotný obsah, ale vaše publikum sa k nemu nemá ako dostať, začnite sa s ním spájať čím skôr? Newslettre sú jednou z foriem, ako môžete popri sociálnych sieťach šíriť vaše články, blogy a hodnotný obsah, aby sa dostali bližšie k vášmu publiku. 

Prípadové štúdie

Chcete sa pochváliť tým, čo sa vám podarilo? Potrebujete pútavo zachytiť vaše úspechy, lebo vaši zákazníci sa o nich momentálne nemajú ako dozvedieť? Pomôžem vám napísať Case Studies tak, aby sa z nich stal zároveň pútavý príbeh. Aj vďaka prípadovým štúdiám sa vaša cieľová skupina dozvie, ako dokážu vaše produkty alebo služby vyriešiť nejeden problém. Prípadové štúdie sú užitočným marketingovým nástrojom najmä pre produkty a služby s vysokou hodnotou a môžu vám veľmi dobre poslúžiť aj niekoľko rokov.

E-booky

Napísať dobrý a čítavý e-book nemusí byť také jednoduché ako sa na prvý pohľad zdá. Dnes je ich na trhu veľa. Preto, ak chcete prísť s dobrým e-bookom, musí byť obsahovo i graficky kvalitný a prinášať vašim zákazníkom pridanú hodnotu. Chcete mať svoj vlastný e-book? Vymyslime ho spoločne.

Brožúry a letáky

Oplatia sa ešte vôbec v dnešnej dobe? Závisí od toho, ako ich využijete. Či ich už posielate online alebo vytlačíte na váš event, na vzhľade a obsahu kvalitnej brožúry alebo letáka vždy záleží. Môžete cez nich propagovať nový program, produkt alebo vaše služby. Alebo sa pochváliť vašim zákazníkom a partnerom, čo sa vám za uplynulý rok podarilo. 

Výročné správy

Výročnú správu raz do roka podáva každá organizácia alebo firma. Je to dôležitý dokument, ktorý prináša najdôležitejší prehľad aktivít a udalostí za uplynulý rok spolu s účtovnou uzávierkou. Nemusí ísť len o obyčajný dokument. Môžete z nej vyťažiť oveľa viac a ponúknuť ju v pútavej forme.

White papers

White Paper je informatívny štruktúrovaný dokument, ktorý popisuje vlastnosti produktov alebo služieb a na rozdiel od propagačných a marketingových materiálov je formálnejší. Mal by presvedčiť o kvalite firmy alebo organizácie. Jeho cieľom je predovšetkým podporiť dôveryhodnosť, aj preto je pre neho dôležitejší viac kvalitný obsah než forma.  White Papers sú plné faktov a dôležitých informácií a firme alebo organizácii dávajú status inštitúcie, ktorá je vedúca na trhu a pozitívne dokáže ovplyvniť zákazníkov a ich nákupné rozhodovanie. Okrem zákazníkov môžu slúžiť aj obchodným partnerom alebo investorom ako podklad pre rozhodovanie, prinášajú teda užitočné informácie ako porozumieť danej službe alebo produktu.

Konferenčné balíky

Pripravujete veľký event alebo konferenciu so zaujímavými spíkrami? Potrebujete vyskladať dobrý program, napísať pútavé anotácie o vašich spíkroch a témach alebo s nimi vopred pripraviť zaujímavé rozhovory? Chystáte konferenčný web a chcete ho naplniť kvalitnými textami, aby ste získali čo najviac účastníkov? Pomôžem vám zachytiť myšlienky najvýznamnejších spíkrov v podobe samostatných článkov alebo blogov, ktoré po konferencii môžete hneď poslať vašim účastníkom. V spolupráci s mojimi kolegami pre vás pripravíme aj zaujímavé video rozhovory, mood video alebo fotografie z konferencie.